مشاوره کنکور

آکادمی-سورین
پلن مشاوره برنزی
  • برنامه ریزی
  • آموزش تعدادی تکنیک ها مانندخلاصه نویسی ،روش های تست زنی و تحلیل آزمون و …
  • معرفی منابع درسی و کمک درسی معتبر.
  • بهره مندی از تیم کارشناسی مشاوره و روانشناسی
آکادمی-سورین
پلن مشاوره نقره ای
  •  برنامه ریزی شخصی سازی شده
  • آموزش تمامی تکنیک های مشاورهای مانند تندخوانی، روش های تست زنی و…
  •  معرفی منابع درسی و کمک درسی معتبر.
  • بهره مندی از تیم کارشناسی مشاوره و روانشناسی
آکادمی-سورین
پلن مشاوره طلایی
  • برنامه ریزی فوق حرفه ای.
  • بهره مندی از تیم کارشناسی مشاوره و روانشناسی و تغذیه
  • ارسال جزوه و فیلم آموزشی معتبر و رفع اشکال.
  • آموزش تمامی تکنیک های مشاوره ای مانند تندخوانی، روش های تست زنی و …

مشاوره کنکور

سال های تحصیلی هفتم تا دوازدهم از سال های سرنوشت ساز در کنکور و آینده یک دانش آموز می باشد. دروس این پایه ها ممکن است از دروس سال های قبل دشوارتر باشد، و این در حالی است که اهمیت آن به خاطر طرح سوالات از این مباحث در کنکور یا پیش نیاز بودن آن ها برای فهم مطالب سال های آینده بسیار زیاد می باشد. انتخاب یک مشاور تحصیلی مناسب می تواند در این راه به دانش آموز شما کمک شایانی بکند که در این مقاله از سایت آکادمی سورین به شما در انتخاب یک مشاور تحصیلی مناسب کمک خواهیم کرد.

مشاوره کنکور تجربی

کنکور سراسری تجربی، مانند کنکورهای ریاضی، هنر و غیره هر سال برگزار می شود. جمعیت داوطلبان شرکت در آزمون در این رشته امروزه بسیار بیشتر از سایر رشته ها است که خود رقابت زیادی را در بین داوطلبان ایجاد کرده است. رشته تجربی رشته ای است که منابع آن هم مباحث حفظ کردنی و هم مباحث مفهومی زیادی را در خود می گنجانند و دانش آموز ممکن است در مسیر کنکور اولویت مطالعاتی خود را نتواند تشخیص دهد و این باعث نتایج بد در کنکور و آینده دانش آموز بشود. مشاوره کنکور تجربی می تواند در این مسیر بسیار کمک کننده باشد؛ همانطور که میبینیم افراد زیادی هستند که با کمک از مشاوره تجربی و مشاوره تحصیلی با تجربه و سواد کافی، توانسته اند رتبه خوبی در کنکور تجربی کسب کنند. البته این موضوع ملزم به مطالعه کافی و تلاش خود دانش آموز در این راستا می باشد. مشاوره تحصیلی تجربی ( مشاوره تحصیلی کنکور تجربی )  به علت رقابتی که در این رشته وجود دارد، بسیار مهم است و باید با برنامه ریزی های استاندارد و در عین حال با توانایی های فرد انجام شود و پیگیری فعالیت های دانش آموز نیز اهمیت دارد که در آکادمی سورین به صورت روزانه این پیگیری انجام می شود. 

مشاوره کنکور ریاضی

اخیرا داوطلبان رشته ریاضی نیز با توجه به شرایط مهاجرت خوبی که بعضی رشته ها و البته دانشگاه ها امکان پذیر می سازند، رقابت زیادی بر سر رشته و دانشگاه مطلوب خود دارند.  دروس ریاضی با توجه به مفهومی بودن و محاسبات فراوان، نیاز به تمرین و تکرار دارند؛ دانش آموز باید سوالات با روش های گوناگون را حل کند تا در کنکور با سوالات جدید مواجه نگردد و بتواند نتایج خوبی در کنکور ریاضی رقم بزند. با توجه به اینکه شرایط دانش آموزان از نظر استعدادها، زمان بازدهی ذهنی و شرایط  محیطی مختلف فرق دارد، باید طرح مشاوره و برنامه ریزی مختلفی نیز برای هرکدام طرح ریزی بشود. مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی باید روی نقاط ضعف هر دانش آموز کار کند؛ برای مثال برای داوطلبی که محاسبات ضعیفی دارد، باید توسط مشاوره ریاضی کنکور که تبحر و تجربه کافی دارند، برنامه مشخصی نوشته شود تا زمان مشخصی در طول هر روز را صرف سرعت بخشیدن به انجام محاسبات و یادگیری تکنیک های ریاضیات  بکند. آکادمی سورین در برنامه ریزی خود، با توجه ویژگی های هر دانش آموز و ساعات آزاد روزانه فرد برنامه ریزی و پشتیبانی او را انجام می دهد.

مشاوره کنکور انسانی

در ارتباط با مشاوره کنکور انسانی معمولا اطلاعات کمی برای راهنمایی دانش آموزان ارائه می شود. این در حالی است که رقابت سختی در این رشته برای قبولی در رشته های مطلوب دانش آموزان وجود دارد و معمولا دروس این رشته باعث سرگردانی دانش آموز می شوند. اهمیت هر درس و بخش های مهم هر درس، و اینکه از کجا باید شروع کرد از سوال هایی است که معمولا در ذهن دانش آموز کنکور انسانی شکل می گیرد. با دریافت مشاوره کنکور این سوالات را می توان پاسخ داد؛ مشاور انسانی کنکور ابتدا بودجه بندی ها را برای دانش آموز توضیح می دهد و سپس با توجه به زمان های آزاد دانش آموز و پایه تحصیلی و شرایط او برنامه متناسب با شخص را می نویسد. تکنیک های حفظ کردن و تندخوانی از مواردی است که باید حتما دانش آموزان رشته انسانی توسط مشاوره انسانی با آن ها آشنا شده و آن ها را به کار بگیرند. این برنامه ریزی در بعضی مراکز مشاوره معتبر کنکور مثل آکادمی سورین که با پشتیبانی روزانه توسط پشتیبانان ویژه این آکادمی همراه است، انجام می شود، که دانش آموز را بیشتر به درس خواندن ترغیب می کند.

مشاوره-کنکور-فنی-و-هنر

مشاوره کنکور فنی و هنر

کنکور فنی حرفه ای از بین فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای، کاردانش و هنرستان ها و کنکور هنر از بین فارغ التحصیلان هنرستان ها و دبیرستان ها داوطلب می پذیرد.این دانش آموزان در رشته های فنی حرفه ای می توانند مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته دریافت کنند.دانش آموزان رشته هنر می توانند در رشته هایی با مدارک کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و پیوسته شرکت کنند.  مشاوره کنکور هنر باید تاکید بر یادگیری علمی و عملی در دانش آموز داشته باشد و دانش آموز را همزمان برای آزمون های عملی کنکور هنر آماده سازد. یادگیری عملی در رشته هنر از مواردی است که اکثر مشاوران کنکور هنر بر آن تاکید دارند و آن را حائز اهمیت در نتایج کنکور دانش آموزان می دانند. همچنین باید بتواند توانایی های فرد و علایق او را دریابد و بعد از کنکور در انتخاب رشته مورد نظر به دانش آموز کمک کند. در ادامه این مقاله از آکادمی سورین به کلیتی از ویژگی های یک مشاور کنکور خوب خواهیم پرداخت که می تواند در انتخاب مشاوره تحصیلی کنکور فنی و هنر مناسب در مسیر تحصیل، کنکور یا انتخاب رشته خود از آن کمک بگیرید.

ویژگی مشاوره کنکور خوب

  • یک مشاور کنکور خوب باید سواد کافی از کنکور و مباحث آن داشته باشد؛ باید بداند هر درس چه ضریبی در کنکور دارد و کدام مباحث بر دیگر مباحث اولویت دارند.
  • مشاور کنکور باید در ارتباط با نحوه مطالعه هر درس، نحوه خلاصه نویسی و استفاده صحیح از زمان و بودجه بندی زمان را به دانش آموز آموزش بدهد.
  • مشاور باید در ارتباط با منابع کمک درسی متناسب با سطح دانش آموز، آزمون های آزمایشی معتبر، جزوات مناسب و نحوه تست زنی و مدیریت زمان دانش آموز را آماده بکند و با برگزاری آزمون های آزمایشی یادگیری فرد از این مباحث را محک بزند.
  • یک مشاور کنکور خوب باید پشتیبانی روزانه دانش آموز را انجام داده و ساعات مطالعه هر درس، درصد های آزمون های آزمایشی، شرایط روحی دانش آموز و ساعت خواب و تغذیه فرد را تحت نظر داشته باشد.
  • بهتر این است که یک مشاور کنکور فردی پویا و پر انرژی و البته صبور باشد تا بتواند دانشجو را برای درس خواندن بیشتر تشویق نماید. او باید بتواند وضعیت دانش آموز را درک کرده و با توجه به آن، برنامه ریزی و مشاوره دانش آموز را تنظیم نماید.
وظایف-مشاوران-تحصیلی-آنلاین

وظایف مشاوران تحصیلی آنلاین

مشاوره تحصیلی وظایفی دارند که اغلب بسته به پایه تحصیلی دانش آموز و شرایط آن ممکن است تغییر بکند. اما به طور کلی وظایف مشاوران تحصیلی شامل ارائه مشاوره تحصیلی روزانه، هفتگی یا ماهانه به دانش آموز، برگزاری جلسات مشاوره ای تلفنی یا از طریق پیامک به صورت هفتگی و پشتیبانی روزانه عملکرد دانش آموز شامل این وظایف می باشد. پشتیبانی روزانه ساعات مطالعه دانش آموز باعث می شود برنامه دانش آموز هدفمندتر و بهتر از قبل پیش برود و دانش آموز انگیزه ای برای مطالعه جدی تر پیدا بکند؛ گزارشی که باید در انتهای روز به پشتیبانان ویژه تحویل داده بشود، مشوق دانش آموز برای خواندن بهتر و بیشتر برنامه روزانه اش خواهد بود و باعث پیشرفت دانش آموز به مرور زمان می شو‌د. مشاور تحصیلی باید تکنیک های خلاصه نویسی، تندخوانی، روش های تست زنی و تحلیل آزمون های آزمایشی را به دانش آموز یاد بدهد. در آکادمی سورین آموزش این تکنیک ها به صورت کاملا تخصصی توسط مشاوران با تجربه و دلسوز انجام می گردد. برای اطلاع و استفاده  از خدمات این مجموعه می توانید با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

مشاوره هفتم و هشتم

دوره متوسطه اول که شامل سال های هفتم و هشتم نیز می باشد، از پایه های مهم تحصیلی هستند. در این دو سال دروس به صورت پایه ای و اساسی تر تدریس می شوند. فهم دروس پایه هفتم و هشتم نسبت به سال های پیش ممکن است کمی دشوارتر باشد و نیاز به تکرار و تمرین بیشتری با برنامه ریزی بهتر داشته باشد. در واقع این دروس زیربنایی برای دروسی می باشند که قرار است در سال های بعد به دانش آموز در راستای کنکور تدریس بشوند و ممکن است با عدم تکرار و تمرین و یادگیری مناسب این دروس، دانش آموز در یادگیری دروس سال های بعد نیز به مشکل بخورد. بهترین کار این است که برای یادگیری مفهومی دروس این پایه و آشنایی با شیوه سوال دهی آزمون های آزمایشی شبیه کنکو، مشاوره تحصیلی برای برنامه ریزی تحصیلی دانش آموز انجام بشود. دریافت مشاوره هفتمی ها، مشاوره هشتمی ها، نهمی ها، دهمی ها و مشاوره یازدهمی ها که در ادامه به آن ها می پردازیم، در آکادمی سورین با بهترین اساتید و مشاوران و با بهترین تکنیک های برنامه ریزی انجام می شود.

مشاوره نهم، دهم و یازدهم

مشاوره نهمی ها و دهمی ها احتمالا از مهم ترین سال های مشاوره ای است که آینده  دانش آموز را رقم می زند. علت این اهمیت، انتخاب رشته تحصیلی  است که در سال نهم به دهم انجام می شود و حیطه درسی و شغلی آینده دانش آموز را مشخص می کند. علاوه بر این سال دهم به علت تغییر مقطع تحصیلی معمولا شرایط دشواری را برای دانش آموز ایجاد می کند و باعث ایجاد استرس در او میگردد. یک مشاوره تحصیلی مناسب می تواند دانش آموز را در جهت نحوه صحیح درس خواندن در این پایه ها و نحوه تست زنی و خلاصه نویسی راهنمایی بکند. سال نهم، دهم و یازدهم در حقیقت سال های پایه ای هستند که دانش آموز باید خودش را برای کنکور آماده کند و مطالعه دروس به نحوه کنکوری و مفهومی اهمیت زیادی را به خود اختصاص می دهد. همچنین ایجاد عادات خواب و تغذیه ای مناسب چیزی است که باید دراین سال ها تنظیم بگردد تا در سال های بعد مشکلی برای فرد ایجاد نکند.